در واقع میشه گفت مدیر محتوا کسیه که چندین سال تجربه این کار حساس رو داشته باشه و بتونه منابع سازمان رو به خوبی برای رشد و بهبود ترافیک و درآمد سایتی که مسئولیت آن را پذیرفته است بدست آورد و باید گفت که این موقعیت شغلی رو نمی‌شه اصلا از روز اول کاری در این حوزه تجربه کرد و باید از موقعیت کارشناس محتوا شروع کرده و بعد به این درجه رسید.

مدیر محتوا کسیه که به تمامی اصول سئو، نگارش فارسی، ترند محتوای روز وب، اصول بصری، تخصیص درست و بهینه منابع و… مسلط کامل باشد زیرا این موقعیت شغلی نیازمند علم وسیعی از رشته‌های مختلف است. البته باید گفت که این کار در ایران نیازمند این توانایی های میان رشته است و در خارج از کشور و پروژه‌های خارجی هر کدام از تخصص‌های نام‌برده شده به صورت اختصاصی به یک نفر سپرده می‌شود که در دل هر کدام از این تخصص‌ها هم تخصص‌های دیگری وجود دارد. برای مثال در حوزه سئو کارشناس‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان به کارشناس لینک بیلدینگ، کارشناس کارشناس سئو فنی،‌ کارشناس سئو داخلی سایت و… اشاره کرد.

ادامه این مطلب در: مدیر محتوا کیست

استخدام نویسنده سایت

چگونگی استخدام تولید محتوا دورکاری

مزایای آژانس تولید محتوا

کارشناس ,محتوا ,مدیر ,رو ,سئو ,موقعیت ,مدیر محتوا ,باید گفت ,گفت که ,این موقعیت ,موقعیت شغلی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شجرهٔ طیبهٔ طوبای ولایت غار تنهایی فایل پیک Rich Graphic Designer مژگان نوشت نقش سازمان ملل بر جنگ ایران و عراق بیمه البرز نمایندگی عبداللهی انتشارات خودگردان پنجاه و دو هرتز تنهایی کدنویس شو codnevissho آموزش دامن کلوش